Muki kädessä.

Näy ja rekrytoi yliopistoissa -kampanja käynnissä

Aarresaari-verkoston työnantajakampanjan tavoitteena on nostaa esiin ja kehittää yhteistyötä yliopistojen ja yritysten välillä.

Osaava työvoima on yrityksen tärkein voimavara. Vuonna 2022 on törmätty sekä työvoimapulaan että ennätysmäärään avoimia työpaikkoja. Tässä kilpailutilanteessa organisaation kannattaa olla haluttu työpaikka ja pysytellä ajan hermolla opiskelijoiden odotuksista ja arvoista.

Onnistunut rekrytointi edellyttää pitkäjänteistä työtä, näkyvyyttä ja positiivisen työnantajakuvan rakentamista opiskelijoiden arjessa. Yliopistot tarjoavat tähän erilaisia mahdollisuuksia aina mentoroinnista rekrytointiin.

Suomen yliopistoissa opiskelee noin 160000 opiskelijaa, jotka etsivät harjoittelupaikkoja tai ovat siirtymässä työelämään valmistumisen jälkeen. Yliopistojen työelämä- ja urapalveluiden Aarresaari-verkosto tarjoaa yrityksille ja työnantajille väylän opiskelijoiden tavoittamiseen ja näkyvyyden lisäämiseen.

Aarresaari-verkoston ”Näy ja rekrytoi yliopistoissa” -työnantajakampanjan tavoitteena on nostaa esiin ja kehittää yhteistyötä yliopistojen ja yritysten välillä. Kampanja kokoaa yliopistojen rekrytointiväylät ja -tapahtumat sekä nostot yliopistojen rekrytointipalveluista yrityksille. Suuntaamme kampanjan niille työnantajille, jotka haluavat kehittää työnantajamielikuvaansa opiskelijoiden keskuudessa.

Kampanjasivuston löydät osoitteesta Näy ja rekrytoi yliopistoissa – Aarresaari.

Tiedotteen lähde: Aarresaari-verkosto.