Karelia Symposium.

Karelia Symposiumin teemana puurakentaminen ja puun käyttö

Puurakentamiseen ja puun käyttöön liittyvä Karelia Symposium teemalla Puusta moneksi (Wood on my mind) järjestetään Itä-Suomen yliopiston Kuopion kampuksella 9.4.2024 klo 9–17.

Ohjelmassa on mukana hyvin merkittäviä puhujia, kuten MassTimber@MSU-ohjelman johtaja Sandra Lupien Michigan State yliopistosta, sekä suomalaisen teollisuuden, EFIn, tutkimuksen ja opetuksen edustajia. Ministeri Sari Essayahin videopuheenvuoro kuullaan myös ohjelmassa. Paneelikeskustelussa avataan teemaa asiantuntijoiden johdolla, sekä pohditaan puun käytön nykytilannetta ja kehittämistä. Ohjelma on englanninkielinen.

Joensuun kampukselta on Kuopion kampukselle maksuton bussikuljetus, johon on ilmoittauduttava etukäteen. Bussi lähtee Borealikselta klo 7, paluu Joensuuhun on illalla. Ohjelma on maksuton, ja järjestäjä tarjoaa kahvitarjoilut. Ainoastaan lounas on omakustanteinen.

Ohjelma ja ilmoittautuminen

Tervetuloa!

Professori Ossi Turunen, Itä-Suomen yliopisto, ossi.turunen@uef.fi, p. 050 342 5151

Avainsanat