Opiskelija pitää onnittelukylttiä publiikissa.

Itä-Suomen yliopistosta valmistuneita opiskelijoita juhlittiin publiikissa

Noin 150 kandidaatin, maisterin ja tohtorin tutkinnon suorittanutta opiskelijaa vietti yhteistä valmistujaisjuhlaa Joensuun ja Kuopion kampuksilla.

Rehtori Jukka Mönkkönen onnitteli opiskelijoita UEF Publiikissa 12.5.2023.
Rehtori Jukka Mönkkönen kiitti valmistuneita pitkäjänteisestä työstä publiikissa.
Tapio Määttä valmistuneiden opiskelijoiden publiikissa 12.5.2023.
Akateeminen rehtori Tapio Määttä onnitteli valmistuneita publiikissa Joensuun kampuksella.
Rester Solis piti opiskelijan juhlapuheen publiikissa 12.5.2023.
Kansanterveystieteen englanninkielisestä maisteriohjelmasta valmistunut Rester Solis piti opiskelijan juhlapuheen Kuopion kampuksella.
Opiskelija Essi Rajapolvi piti valmistuneen juhlapuheen publiikissa 12.5.2023.
Kotitaloustieteestä valmistunut Essi Rajapolvi piti valmistuneen opiskelijan juhlapuheen Joensuussa.
Joensuusta valmistuneita opiskelijoita yhteiskuvassa publiikissa 12.5.2023.
Joensuun kampuksella valmistuneita opiskelijoita yhteiskuvassa.
Joensuun kampuksella valmistuneita opiskelijoita yhteiskuvassa publiikissa 12.5.2023.
Valmistuneita opiskelijoita yhteiskuvassa Joensuun kampuksen publiikissa.
Terveystieteiden tiedekunnan valmistuneet ryhmäkuvassa publiikissa 12.5.2023.
Terveystieteiden tiedekunnan valmistuneet opiskelijat yhteiskuvassa Kuopion kampuksella.
Yhteiskuntatieteiden ja kauppatieteiden tiedekunnan valmistuneet opiskelijat yhteiskuvassa Kuopion kampuksella.
Dekaani Sari Rissanen onnitteli yhteiskuntatieteiden ja kauppatieteiden tiedekunnasta valmistuneita opiskelijoita Kuopion kampuksella.
Dekaani Kari Lehtinen onnitteli luonnontieteiden, metsätieteiden ja tekniikan tiedekunnasta valmistuneita opiskelijoita Kuopion kampuksella publiikissa 12.5.2023.
Dekaani Kari Lehtinen onnitteli luonnontieteiden, metsätieteiden ja tekniikan tiedekunnasta valmistuneita opiskelijoita Kuopion kampuksella.
Publiikin yleisöä Joensuun kampuksella 12.5.2023.
Publiikkiin osallistui satoja valmistuneita ja heidän läheisiään Joensuun ja Kuopion kampuksilla.
Opiskelija kuvausseinän luona publiikissa 12.5.2023.
Lämpimät onnittelut kaikille valmistuneille!