Niko Löytäinen.

Itä-Suomen yliopistoon avoinna 106 opiskelupaikkaa täydennyshaussa

Syksyn korkeakouluopintoihin ennättää hakea mukaan täydennyshaussa 2.–7.8.2023.

Itä-Suomen yliopiston täydennyshaussa on haettavana yli 100 koulutuspaikkaa yhdeksään eri hakukohteeseen 2.8.–7.8.2023. Täydennyshaku tarjoaa hyvän mahdollisuuden saada tutkinto-opiskelupaikan korkeakouluun vielä syksyksi 2023.

Itä-Suomen yliopiston täydennyshaussa ovat haettavana seuraavat hakukohteet kampuksittain:

• Ortodoksinen teologia, kirkkomusiikki, Joensuun kampus, 6 paikkaa
  • Ruotsin kieli, Joensuun kampus, 9 paikkaa
  • Venäjän kieli, Joensuun kampus, 13 paikkaa
  • Fotoniikka, Joensuun kampus, 15 paikkaa
  • Kemia, Joensuun kampus, 7 paikkaa
  • Kestävät teknologiat, Joensuun kampus, 25 paikkaa
  • Matematiikka, Joensuun kampus, 21 paikkaa
  • Teknillinen fysiikka, Kuopion kampus, 4 paikkaa
  • Tietojenkäsittelytiede, Joensuun kampus, 6 paikkaa

Opiskelupaikat ovat haettavissa Opintopolku-palvelussa. Täydennyshaussa opiskelijoita valitaan todistusvalinnalla ylioppilastutkinnosta saatujen pisteiden perusteella. Ensikertalaisuuskiintiö ei ole käytössä täydennyshaussa.

Hakukohteiden tuloksia julkaistaan sen mukaan, kun ne valmistuvat, kuitenkin viimeistään perjantaina 17.8.2023. Valittujen opiskelijoiden opinnot alkavat syyskuun alussa.

Itä-Suomen yliopiston täydennyshausta löytyy lisätietoa ja tarkat hakuohjeet verkkosivuiltamme.

Itä-Suomen yliopiston hakijapalvelut, hakijapalvelut@uef.fi