kirurginen maski

Itä-Suomen yliopisto siirtyy etäopetukseen ja etätyösuositukseen 16.1.2022 saakka

Vaikeutuneen koronatilanteen vuoksi Itä-Suomen yliopisto siirtyy etäopetukseen muun kuin välttämättömän lähiopetuksen osalta 16.1.2022 saakka. Voimaan tulee myös etätyösuositus 16.1.2022 asti.

Yliopisto noudattaa toiminnassaan kansallisia ohjeita, alueellisen koronakoordinaatioryhmän suosituksia ja Itä-Suomen aluehallintoviraston määräyksiä.

Menettelyistä liittyen opetukseen tehtävistä muutoksista ohjeistetaan tiedekuntien sisällä. Kampusten tilat pidetään avoimina. Kirjasto on käytettävissä aukioloaikojen mukaisesti.

Itä-Suomen yliopisto muistuttaa kaikkia kampuksella kävijöitä turvallisuuden ja hygienian perusohjeista, jotka löytyvät yliopiston koronavirustilanteen verkkosivuilta. Välttämättömässä lähiopetuksessa edellytetään kasvomaskien käyttämistä.

Yliopiston ohjeistusta tarkennetaan valtioneuvoston periaatepäätöksen ja muiden viranomaispäätösten myötä. Ajantasainen ja päivittyvä tieto julkaistaan yliopiston koronasivustolla ja opiskelijoiden Kamu-sivustolla. Opintojaksokohtaiset tiedot löytyvät Peppi-palvelusta.

Tuomo Meriläinen, hallintojohtaja, Itä-Suomen yliopisto, tuomo.merilainen@uef.fi, p. 040 355 2299