Kuopion kampuksella Vuoden viestijä -palkinnon saivat sosiaali- ja terveysjohtamisen laitoksen laitosjohtaja Elsa Paronen sekä farmasian laitoksen 50-vuotisjuhlavuoden verkkoviestintää toteuttaneet proviisori Hanna Kauppinen, yliopistonlehtori Piia Siitonen ja yliopistotutkija Emma Aarnio.

Itä-Suomen yliopisto palkitsi Vuoden viestijät 2023

Tunnustuksen ansiokkaasta viestinnästä saivat projektitutkija Ville Tahvanainen, UNITE Geokätkö -tutkimusprojektin tiimi, farmasian laitoksen juhlavuoden verkkoviestintä sekä tutkimuspäällikkö, laitosjohtaja Elsa Paronen.

Akateeminen rehtori Tapio Määttä onnitteli Vuoden viestijä -palkittuja projektitutkija Ville Tahvanaista sekä UNITE Geokätkö -projektin projektitutkijaa Harri Silvennoista, projektitutkija Tuulikki Hallaa ja väitöskirjatutkija Philip Chambersia Joensuussa.
Akateeminen rehtori Tapio Määttä onnitteli Vuoden viestijä -palkittuja projektitutkija Ville Tahvanaista sekä UNITE Geokätkö -tiimin projektitutkijaa Harri Silvennoista, projektitutkija Tuulikki Hallaa ja väitöskirjatutkija Philip Chambersia Joensuussa.