Lähikuva mikrofonista studioympäristössä.

HR-lainsäädännön päivitys avaa uusia näkökulmia työhön

Mari Antikainen lähti HR-lainsäädännön -täydennyskoulutukseen syventämään osaamistaan lainsäädännön muutoksissa.

Pohjois-Savon hyvinvointialueen henkilöstöjohtaja Mari Antikainen osallistui Itä-Suomen yliopiston toteuttamaan HR-lainsäädännön -täydennyskoulutukseen. Koulutus tarjosi hänelle mahdollisuuden syventää ymmärrystään lainsäädännön muutoksista ja avasi uusia näkökulmia työhön.

–  Se osui kuin nappi silmään nyt tähän minun tarpeeseeni ja tähän hetkeen. Se oli nimenomaan HR-lainsäädännön päivitystä ylläpitävä koulutus. Siellä käytiin lainsäädäntöuudistuksia läpi hyvin systemaattisesti ja huolellisesti

Klaudia Käkelä-Nuutinen keskustelee opiskelusta ja mahdollisista jatko-opinnoista Mari Antikaisen kanssa Mikä minusta tulee isona -podcast-sarjassa, jota toteuttavat yhteistyössä Savonia-ammattikorkeakoulu ja Itä-Suomen yliopiston Jatkuvan oppimisen keskus.

Mari korostaa aikuisopiskelun joustavuutta ja kannustaa muitakin harkitsemaan lisäopiskelua työelämässä. Suoritetut opinnot oli suunniteltu sopimaan työssäkäyvän rytmiin ja eivät näin ollen kuormittaneet hänen jaksamistaan.

Kuuntele jakso Spotifyista.