Snelmmanian pääaula.

Asianajotoimisto Surakan vuoden 2022 stipendi Veikko Haimilalle

Asianajotoimisto Surakka Oy myöntää vuosittain stipendin siviilioikeuden opinnoissa kunnostautuneelle oikeustieteen opiskelijalle. Vuoden 2022 Surakan stipendi (tuhat euroa) myönnettiin oikeusnotaari Veikko Haimilalle.

Stipendin saajan valinneiden siviilioikeuden opettajien mukaan Veikko Haimilan opinnot ovat edenneet sujuvasti, ja hänen opintomenestyksensä on ollut erinomainen. Haimila on laatinut arvosanan 5/5 saaneen oikeusnotaarin tutkielmansa aiheesta ”Ostajan vaadeoikeuden menetys myyjän meneteltyä kunnianvastaisesti ja arvottomasti tai törkeän huolimattomasti irtaimen omaisuuden kaupassa”. Haimila on perehtynyt tutkielman aihepiiriin ja lähteisiin erinomaisesti. Tutkielman argumentaatio on johdonmukaista ja vakuuttavaa.

Asianajotoimisto Surakka ja oikeustieteiden laitos onnittelevat Veikkoa!

Lisätietoja: oikeustieteiden laitoksen johtaja Matti Turtiainen, matti.turtiainen@uef.fi, p. 050 527 7015