Kuva orkesteri RytmiHäiriköistä

Tapahtumapaikka:
Verkossa
Lisää kalenteriin:

Itä-Suomen yliopiston big band RytmiHäiriköt järjestää lauantaina 17.4.2021 Ultra Bra -yhtyeen musiikista koostuvan tribuuttikonsertin Joensuun Carelia-salissa. Yleisörajoitusten takia tapahtuma livestriimataan ilmaiskonserttina.

Pinnan alle -konsertissa kuullaan kahdella puoliajalla yhteensä noin 1 h 30 min Ultra Bra -yhtyeen musiikkia sovitettuna big bandille.

Laajennetun big bandin sekä jousisektion sointi yhdessä kruunaa kappaleet, joista suurella osalla on vakiintunut paikka suomalaisten sydämissä.

Ammattiopisto Riverian media- ja äänituotantopuolen opiskelijat ja opettajat huolehtivat siitä, että tapahtuman musiikki, valot ja tunnelma välittyvät etäkatsomoiden viimeiseen sohvannurkkaan asti.

Lisätiedot:

Timo-Teemu Passi, 050 378 4818, ttpassi@gmail.com