Pyöreitä tarroja lasiseinällä.

Ylä-Savon kone- ja laitevalmistuksen klusteri KesTechin infotilaisuus

• Webinaari
  • Teknologia ja innovaatiot
  • Työelämäyhteistyö
Tapahtumapäivämäärä:
Aika:
Tapahtumapaikka:
Verkossa
Lisää kalenteriin:

Järjestämme Iisalmen Ylä-Savon ammattiopiston studiolta KESTECH - Kone- ja laitevalmistuksen osaamiskeskittymän virtuaalisen esittelytilaisuuden. Tule kuulemaan ja keskustelemaan kanssamme, kuinka Ylä-Savon teollisuus pidetään elinvoimaisena myös tulevaisuudessa. Tilaisuudessa tulette kuulemaan visiostamme, kuinka Ylä-Savon teollisuuden osaamista, liiketoimintaa, tuotekehitys- ja testauspalveluja tullaan nostamaan kohti kestävämpää ja elinvoimaisempaa tulevaa.

Olemme johtava yläsavolainen teknologia-alan elinvoimaisuuden osaamiskeskittymä ja tarjoamme yläsavolaisille teollisuusyrityksille ja heidän osaajilleen kohdennettuja opetuspalveluja kaikilta kolmelta eri koulutusasteelta. Tämän toiminnan ytimen muodostavat Savonian ammattikorkeakoulun, Ylä-Savon ammattioppilaitoksen ja Itä-Suomen yliopiston taitava ja innostava tiimi. Hanke on Euroopan aluekehitysrahaston (EAKR) ja Pohjois-Savon liiton rahoittama.

Ylä-Savon teollisuus on monialaista ja innovatiivista. Nykyaikaiseen ja kilpailukykyiseen teknologiatoimialan keskittymään kuuluu kansainvälisillä markkinoilla toimivia yrityksiä ja verkostossa toimivia alihankkijoita. Ylä-Savon teollisuus tarvitsee kehittyäkseen osaavaa työvoimaa, asiantuntevaa liiketoiminnan kehittämispalvelua, tuotekehitys- ja testauspalvelua sekä korkeatasoista tutkimustietoutta ja TKI-ympäristöjä. Ylä-Savon kone- ja laitevalmistuksen osaamiskeskittymä KESTECH on vastaus tähän tarpeeseen.

Osallistumislinkki lähetetään ilmoittautumislomakkeella antamaasi sähköpostiosoitteeseen.

Tervetuloa verkostoitumaan!

Lisätietoa KesTech osaamiskeskittymästä osoitteessa www.kestech.fi.

Lisätietoja antavat:

Reijo Hynynen, sähköposti reijo.hynynen@savonia.fi, puhelin 044 785 5576,
Sulevi Komulainen, sähköposti sulevi.komulainen@ysao.fi, puhelin 040 177 2832,
Taru Rahkonen, sähköposti taru.rahkonen@uef.fi, puhelin 050 478 3557.