Padi, vihkoja ja omena puisella pöydällä

Valtakunnallinen uraohjauspäivä 2022 ja Kevätkonferenssi

• Webinaari
  • Koulutus ja oppimisympäristöt
Alkamispäivä:
Päättymispäivä:
Tapahtumapaikka:
Verkossa
Lisää kalenteriin:

Eriarvoistuvat urapolut ja ohjausosaaminen - tutkimuksen ja käytännön vuoropuhelua

Tervetuloa 31.3. Valtakunnalliseen Uraohjauspäivään 2022 ja 1.4. Ohjausalan tutkimuksen verkoston Kevätkonferenssiin.

Valtakunnallinen uraohjauspäivä tarjoaa uraohjauksen ammattilaisille, ja tutkijoille, foorumin uraohjauksen hyvien käytänteiden jakamiseen, verkostoitumiseen ja yhteiskunnalliseen tutkimuksen ja käytännön keskusteluun.

Ohjausalan tutkimuksen verkoston Kevätkonferenssi rakentuu tutkijoiden ohjausta ja uraohjausta eri näkökulmista luotaavista esitelmistä keskusteluineen.

Uraohjauspäivän ohjelma koostuu Keynote-puheenvuoroista sekä työryhmistä ja työpajoista. Puhujina ovat: uraohjauksen professori Rie Thomsen, Aarhus University, Tanska (englanniksi), sosiaalipedagogiikan professori Arto O. Salonen, Itä-Suomen yliopisto, sekä opinto- ja uraohjauksen professori Sanna Vehviläinen, Itä-Suomen yliopisto.

Tapahtumat toteutetaan kaikille avoimina webinaareina. Ilmoittautuminen avautuu 7.3. Voit ilmoittautua joko molempiin tapahtumiin tai jompaan kumpaan.

Tarkentuvat ohjelmat ja tapahtumakuvaukset sekä ilmoittautuminen löytyvät Uraohjauspäivän verkkosivuilta.

Tervetuloa!