Väitöskirja.

Väitös, FM Sanni Suominen, matematiikan opetuksen ja oppimisen tutkimus, Joensuu

• Väitös
  • Oppiva ihminen
  • Koulutus ja oppimisympäristöt
Tapahtumapäivämäärä:
Aika:
Tapahtumapaikka:
M100, Metria, Joensuun kampus
Lisää kalenteriin:

FM Sanni Suomisen matematiikan opetuksen ja oppimisen tutkimuksen alaan kuuluva väitöskirja Development of a Compulsory Mathematics Online Course Capable of Accommodating the Individual Needs of Students in Finnish Vocational Upper Secondary Education (Opiskelijoiden yksilölliset tarpeet huomioivan pakollisen matematiikan verkko-opinnon kehittäminen toisen asteen ammatilliseen koulutukseen Suomessa) tarkastetaan luonnontieteiden, metsätieteiden ja tekniikan tiedekunnassa, Joensuun kampuksella. Vastaväittäjänä toimii professori Timo Tossavainen, Luulajan teknillinen yliopisto, ja kustoksena dosentti Mervi A. Asikainen, Itä-Suomen yliopisto. Tilaisuuden kieli on suomi, ja sitä voi seurata verkossa.

Väitöstiedote julkaistaan osoitteessa www.uef.fi/fi/vaitokset noin viikkoa ennen väitöstä.