Väitöskirja.

Tapahtumapaikka:
Joensuun kampus, Natura, N100
Lisää kalenteriin:

FM Johan Pääkkösen kemian alaan kuuluva väitöskirja Metal and ligand binding properties of two enzymes in carbohydrate metabolism: Escherichia coli D-2-deoxyribose-5-phosphate aldolase and Caulobacter crescentus xylonolactonase (Kahden hiilihydraattimetabolian entsyymin metallin- ja ligandinsitomisominaisuuksia: Escherichia coli D-2-deoksiriboosi-5-fosfaattialdolaasi ja Caulobacter crescentus ksylonolaktonaasi) tarkastetaan luonnontieteiden ja metsätieteiden tiedekunnassa 30.11.2021 klo 12 Joensuun kampuksella, Natura, N100. Vastaväittäjänä toimii professori Lari Lehtiö, Oulun yliopisto, ja kustoksena professori Juha Rouvinen, Itä-Suomen yliopisto. Tilaisuuden kieli on suomi ja sitä voi seurata verkossa.

Väitösuutinen on osoitteessa http://www.uef.fi/fi/vaitokset