Nuoria koulun käytävällä

Suursimulaatio: Nuoren kohtaaminen - monialainen yhteistyö ja tiedonsiirto huolen herätessä

Esimerkkitapauksena huoli nuoren viiltelystä.
  • Yhteistyö
  • Koulutus ja oppimisympäristöt
Tapahtumapäivämäärä:
Aika:
13:00–16:00
Tapahtumapaikka:
Kuopion kampus, sekä etäyhteydellä Joensuu ja Iisalmi
Yliopistonranta 1 E
Lisää kalenteriin:

Kuudes Itä-Suomen yliopistossa järjestettävä moniammatillinen suursimulaatio käsittelee nuoren kohtaamista. Tavoitteena on kehittää eri alojen työntekijöiden ja opiskelijoiden osaamista nuoren henkilön kohtaamisessa silloin, kun herää huoli nuoren hyvinvoinnista ja avun tarpeesta. Lisäksi tavoitteena on hahmottaa nuoren itsemääräämisoikeutta ja selkiyttää monialaisen työryhmän yhteistyötä ja tiedonsiirtoa.

Tilaisuus on kaikille avoin ja siihen tulee ilmoittautua 19.10.2022 mennessä.

Suursimulaatiotilaisuuden esite (pdf)

Joensuun kampuksella tilaisuuteen voi osallistua Natura-rakennuksen salissa N100, Yliopistokatu 7.

Tilaisuuteen voi osallistua myös Savonia-ammattikorkeakoulun Iisalmen kampuksella, Haukisaarentie 1, auditorio, sekä Karelia-ammattikorkeakoulun Tikkarinteen kampuksella, iso auditorio A105, Tikka­rinne 9, Joensuu.

Lue simulaatio-opetuksesta tutkimusryhmän sivulta: Moniammatillinen simulaatio-opetus sosiaali- ja terveysalan opiskelijoille ja ammattilaisille.