Työhyvinvoinnin johtaminen

#smartforgoodLIVE Uudistuvan työn työhyvinvoinnin johtaminen

Uuden työn työhyvinvoinnin keskeiset kysymykset: organisaation, yksilön ja sosiaalisen hyvinvoinnin näkökulmat, arvot, eettisyys, tulevaisuus, työhyvinvoinnin systemaattinen kehittäminen.
  • Jatkuva oppiminen
  • Webinaari
  • Yleisöluento
Tapahtumapäivämäärä:
Aika:
Tapahtumapaikka:
Zoom-webinaari
Linkki lähetetään edellisenä päivänä.
Lisää kalenteriin:

Uudistuvan työn työhyvinvoinnin johtaminen. Millainen merkitys työhyvinvoinnin systemaattisella kehittämisellä on organisaatiolle, yksilölle, sosiaaliselle yhteisölle, Entä arvot, eettisyys? Case Hälsa ja Abloy.

Annamari Lastusen vieraana LitM, opettaja, työyhteisö- ja hyvinvointivalmentaja Henri Karjula, Hälsa ja
KM, henkilöstöjohtaja Petri Lempiäinen, Abloy.

Henri Karjula, valmentaja, yrittäjä, Hälsa

"Itsensä johtaminen sekä tiimien ja työyhteisöjen vuorovaikutus ovat mielestäni menestyvän organisaation tukipilareita. Näihin minä haluan olla tarjoamassa menestyksen avaimia.

Minulle tärkeää on auttaa yksilöä, tiimiä ja koko työyhteisöä kasvamaan parhaaseen mahdolliseen potentiaaliin. Valmennuspedagogiikkani synnyttää valmennettavissa jatkuvia oivalluksia ja sen myötä he pystyvät viemään omat tavoitteensa päivittäiseen tekemiseen. Valmennukseni ovat vuorovaikutteisia, ratkaisukeskeisiä ja innostavia, joihin haluan tuoda teoreettiset viitekehykset keskustelun tueksi."

Henri on saanut valmentaa kuluneen viiden vuoden aikana yli 10 000 suomalaista, eri toimialoilla – yrityksien, oppilaitosten ja kuntien johtoryhmiä, esimiestiimejä sekä koko työyhteisöjä.

Tutustu koulutukseen

Suunnittelija Anna Hartikainen