smartforgoodlive_onnistunut_viestinta

#smartforgoodLIVE Onnistunut viestintä kansainvälisessä työyhteisössä

Aamukahvipöydässä keskustellaan kansainvälisyydestä. Kansainvälisten työntekijöiden määrä kasvaa ja sen myötä työyhteisön monimuotoisuus lisääntyy. Mitä mahdollisuuksia tämä tuo yritykselle? Mitkä ovat kansainvälisen työntekijän veto- ja pitovoimia? Miten työyhteisössä voidaan tukea kansainvälisen osaajan suomen kielen kehittymistä? Tule kuuntelemaan!
  • Jatkuva oppiminen
  • Webinaari
  • Yleisöluento
Tapahtumapäivämäärä:
Aika:
Tapahtumapaikka:
Zoom-webinaari
Linkki lähetetään edellisenä päivänä.
Lisää kalenteriin:

Virpi Moilanen on toiminut maahanmuuttoon liittyvien koulutusten suunnittelijana ja kouluttajana v:sta 2006. Hän on ollut kehittämässä työpaikalla toteutettavaa suomen kielen valmennusta useissa hankkeissa ja valmentanut kansainvälisiä työyhteisöjä kielivalmennuksen ohessa.

Suomi on kv-työntekijöiden mielestä vetovoimainen maa, jossa työtekijöiden pitovoimaan pitää
kuitenkin panostaa. Kansainvälisyyteen liittyvät koulutuksemme ja kielivalmennus ovat kv-osaajien ja
kv-työyhteisön valmennusta, jonka tuloksena kv-osaajat haluavat jäädä työyhteisöönsä ja Suomeen.

Virpin kanssa on aamukahvilla Blanccon HR-koordinaattori Marko Huttunen.

Kaikki #smartforgoodLIVE tulevat aamukahvit