Hyppää pääsisältöön

Tarkenna hakuasi

SmartforgoodLIVE -virtuaaliset aamukahvit.

#SmartforgoodLIVE: Onnistunut (digitaalinenkin) asiakaskokemus - mitä se on?

Asiakaskohtaamisemme ovat monenlaisia ja hajautuneet verkkoon sekä tekoälyyn. Miten se saadaan onnistumaan?
  • Jatkuva oppiminen
Tapahtumapäivämäärä:
Aika:
8:30–9:15
Lisää kalenteriin:

#SmartforgoodLIVE -virtuaalisilla aamukahveilla keskustellaan torstaina 17.11. klo 8.30-9.15 onnistuneesta asiakaskokemuksesta. Asiantuntijavieraina kahveilla ovat Sari-Johanna Karhapää KTT, yliopistonlehtori ja Markus Raatikainen KTT, projektitutkija Kauppatieteiden laitos, Itä-Suomen yliopisto, jotka kertovat kuinka pysymme kartalla asiakkaidemme säilyttämisestä.

 

Osallistu muihin loppuvuoden #SmartforgoodLIVE -virtuaalisille aamukahveille:
to 27.10. klo 8.30-9.15 Muutosjohtaminen case Pohjois-Savon hyvinvointialue
to 3.11. klo 8.30-9.15 Osaamisen kehittäminen hyvinvointialueilla
to 10.11. klo 8.30-9.15 Strateginen tiedolla johtaminen muuttuvissa toimintaympäristöissä
to 1.12. klo 8.30-9.15 Valmentava johtaminen - vahvuuksien valmentaminen