Jatkuvan oppimisen keskuksen roll-up -juliste.

PopUpOpo -webinaarit jatkuvat huhtikuussa - tervetuloa mukaan!

• Jatkuva oppiminen
Tapahtumapäivämäärä:
Aika:
17:00–18:00
Tapahtumapaikka:
Osallistu etäyhteydellä tapahtumaan
Lisää kalenteriin:

Haluaistitko saada tietoa ja uutta näkökulmaa omien tavoitteidesi saavuttamiseen liittyen? Tuntuuko unelmasi liian isolta palalta haukata, etkä oikein tiedä mistä lähtisit liikkeelle? Koetko haastavaksi omien opintojesi suunnittelun tai kaipaisit vinkkejä opintojen liikkeelle saamiseen?

Tule kuuntelemaan Itä-Suomen yliopiston avoimen yliopiston PopUpOpo-webinaaria 13.4. klo 17–18, jossa käymme näitä teemoja rennolla otteella läpi. Voit esittää itseäsi pohdituttavia kysymyksiä ennakkoon ilmoittautumisen yhteydessä, jotta voimme huomioida ne webinaarin sisällössä. Mieleen nousevia kysymyksiä ja pohdintoja voi esittää myös webinaarin loppupuolella.

Vaikka webinaarin teemat tuntuisivat itsellesi jo tutuilta, voit silti saada uusia näkökulmia ja ideoita omaan tekemiseesi ja opintoihisi. Tervetuloa mukaan!