Pyöreitä tarroja lasiseinällä.

Verkossa
Zoom
Lisää kalenteriin:

Millainen opetuksen kehittäjä olen? Miten koko yliopistoyhteisö voi osallistua opiskelijoitten ohjaukseen? Millaisin eri keinoin voimme tukea oppimista?

Näitä aiheita puntaroidaan Itä-Suomen yliopiston kaikille avoimessa webinaarisarjassa Pedagogiset minät. Tavoitteena on tukea korkeakoulujen henkilökuntaa ammatillisessa kehittymisessä niin lähi- kuin etä- ja monimuoto-opetuksessa. Luentosarjan järjestävät UEF DigS – Learning in Digitalized Society -tutkimusyhteisö ja UEF-fasilitaattorit

Kaikille avoimiin webinaareihin ei tarvita ennakkoilmoittautumista. Tervetuloa!

Torstain 17.3. teemana on Minä ohjaajana ja vuorovaikutuksen tukijana. Asiantuntijoina kuullaan yliopisto-opettaja Päivi Roseniusta ja professori Sanna Vehviläistä. Aihe on erittäin ajankohtainen, sillä Itä-Suomen yliopistossa on rakenteilla Kaikki ohjaavat -malli.

Seuraava webinaari pidetään maanantaina 28.3.2022 klo 13–15 ja syvennytään oppimisen tukemiseen. Aiheesta Minä oppimisen tukijana alustavat yliopistonlehtorit Virpi Vellonen, Aino Äikäs ja Katariina Waltzer.

Sarja käynnistyi 15.12.2021, kun kuulimme digipedagogiikan kansainvälisesti tunnettuja asiantuntijoita. Sean Michael Morris (Digital Pedagogy Lab, University of Colorado Denver), Laura L. Summers (University of Colorado Denver) ja Lucy Rai (The Open University) pohtivat kanssamme koronan aikana tutuksi tullutta hybridielämää. Englanninkielisen tapahtuman tallenteet ovat saatavilla Koulutusten tallenteet -osiossa.

Katso lisätietoja Pedagogiset minät webinaareista osoitteessa https://sites.uef.fi/verkko-ja-monimuotopedagogiikka/ajankohtaista/.

Lisätietoja antaa vanhempi yliopistonlehtori Kati Kasanen, sähköposti kati.kasanen@uef.fi, puhelin +358505731582.