Raskaana oleva nainen viinilasi kädessään.

Päihteiden varjostama äitiys - monialainen suursimulaatiokoulutus

• Yhteistyö
  • Terveys ja hyvinvointi
  • Talous ja yhteiskunta
Tapahtumapäivämäärä:
Aika:
13:00–16:00
Tapahtumapaikka:
Verkossa
Etäyhteydellä myös Joensuussa ja Iisalmessa
Lisää kalenteriin:

Seitsemäs Itä-Suomen yliopistossa järjestettävä moniammatillinen suursimulaatio käsittelee päihteitä käyttävän raskaana olevan asiakkaan kohtaamista. Tavoitteena on kehittää eri alojen työntekijöiden ja opiskelijoiden osaamista ja tarkastella raskaana olevan naisen ja tämän perheen kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin yhteydessä olevia tekijöitä. Lisäksi suursimulaatiossa analysoidaan vuorovaikutuksen näkökulmasta moniammatillisen työryhmän työskentelyä ja sovelletaan saatua tietoa päihteitä käyttävien asiakkaiden ohjaukseen ja perheen tukemiseen.

Katso suursimulaatiokoulutuksen ohjelma tästä linkistä.

Koulutus toteutetaan verkossa. Etäyhteyden osoite ja ennakkomateriaali lähetetään ilmoittautuneille noin viikkoa ennen suursimulaatiota. Lisäksi osallistuminen on mahdollista Savonia-ammattikorkeakoulun Iisalmen kampuksella Haukisaarentie 1, Auditorio ja Karelia-ammattikorkeakoulun Tikkarinteen kampuksella, Iso auditorio A105.

Lisätietoja antaa professori Terhi Saaranen, sähköposti terhi.saaranen@uef.fi.