Nainen pitää UEF-mukia käsissään.

Oppimisanalytiikan hyödyntäminen itseohjatun oppimisen tukemisessa koulutuspolun eri vaiheissa - OAHOT

• Seminaari
  • Oppiva ihminen
Tapahtumapäivämäärä:
Aika:
Tapahtumapaikka:
Ilmoitetaan ilmoittautuneille
Lisää kalenteriin:

​Itä-Suomen yliopiston ja yhteistyöyritysten Oppimisanalytiikan hyödyntäminen itseohjatun oppimisen tukemisessa koulutuspolun eri vaiheissa (OAHOT; Business Finland 2020–2022) -hanke järjestää hankkeen hybridiseminaarin keskiviikkona 17.11.2021 kello 14.00–17.00.

Seminaarin pääpuhujana on apulaisprofessori Sonsoles Lόpez-Pernas, Universidad Politecnica de Madrid. Pääpuhujan lisäksi seminaarissa on kaksi lyhyempää kommenttipuheenvuoroa sekä mahdollisuus keskustella yhdessä muiden kanssa oppimisanalytiikasta ja sen hyödyntämisestä opetuksessa.

Tilaan mahtuu 30 ihmistä, joten kerrothan ilmoittautumisen yhteydessä osallistutko etänä vai tuletko paikanpäälle! Tapahtumaan voit ilmoittautua 8.11. mennessä sähköpostitse osoitteeseen oahot@uef.fi . Valiessasi etäosallistumisen saat osallistumislinkin 15.11. sähköpostitse. Seminaarin esitykset tallennetaan.

Lisätietoja antaa Sanna Väisänen, sähköposti sanna.m.vaisanen@uef.fi.

Tervetuloa!