Terveystieteiden tiedekunnan slogan.

Nuoren pitkittynyt kipu – monialainen suursimulaatiokoulutus

• Webinaari
  • Terveys ja hyvinvointi
Tapahtumapäivämäärä:
Aika:
Tapahtumapaikka:
Verkossa
Lisää kalenteriin:

Tavoitteena on kehittää eri alojen työntekijöiden ja opiskelijoiden osaamista nuoren henkilön pitkittyneen kivun tunnistamisessa ja hoidossa asiakaslähtöisesti, nuoren ja perheen tukemisessa ja monialaisessa yhteistyössä. Kohderyhmänä ovat sote-alan ammattilaiset, kouluttajat ja opiskelijat monialaisine yhteistyökumppaneineen.

Koulutuksen sisältö

Tervetuloa suursimulaatioon
    Johdatus asiakkaan tilanteeseen ja orientoivat videosimulaatiot
    Tauko
    Moniammatillinen palaveri simulaationa
    Oppimiskeskustelu
    Yhteenveto ja tilaisuuden päätös

Tilaisuus on kaikille avoin ja siihen tulee ilmoittautua 12.10. mennessä. Linkki osallistumiseen lähetetään sähköpostilla kaikille ilmoittautuneille.

Koulutus on osa Moniammatillista yhteistoimintaa sosiaali- ja terveysalalla simulaatio-oppimisen keinoin -opintojaksoa, eikä ko. opintojakson opiskelijoiden tarvitse tilaisuuteen erikseen ilmoittautua.

Koulutuksen järjestävät yhteistyössä Itä-Suomen yliopisto, Kuopion yliopistollinen sairaala ja Savonia-ammattikorkeakoulu.