Kuopion kampuksen rantakoivuja.

Näyttöön perustuva työterveyshuolto - Kulttuurista työhyvinvointia. Työterveyshuollon erikoislääkärikoulutuksen valtakunnallinen seminaari, Kuopio

• Seminaari
  • Terveys ja hyvinvointi
Alkamispäivä:
Päättymispäivä:
Tapahtumapaikka:
Mediteknia ja Medistudia, Kuopion kampus
Lisää kalenteriin:

Valtakunnallisen seminaarin pääteema on Näyttöön perustuva työterveyshuolto. Käymme läpi teemaa useamman puheenvuoron kautta eri näkökulmista tiistaina. Tavoitteenamme on käytännön työterveyslääkärin työn tukeminen ja eväiden antaminen siihen. Tiistaina iltapäivällä on mahdollista valita kahdesta eri sessiosta: perehtymällä käynnissä oleviin tutkimus- ja kehittämishankkeisiin tai osallistumalla työpajaan, jossa fokuksessa on ohjausosaaminen ja sen kehittäminen.

Molempina päivinä voi tutustua laajaan posterinäyttelyyn ja vierailla mm. Lakeside Park Cornerissa. Siellä hyvinvointia voi jokainen välittää vaikkapa runojen ja aforismien muodossa. Uusi erikoislääkärikoulutuksen hallinnointijärjestelmä ELSA kiinnostaa varmaan kaikkia, ja siihen voi tutustua erillisellä ELSA-klinikalla. Klinikka on avoinna tiistaina kello 12.00 -13.00 ja kello 14 jälkeen ja keskiviikkona kello 11.30 -12.30.

Ilmoittautuminen seminaariin on päättynyt.