Myynnin myytit kumoon webinaarin mainos

Myynnin myytit kumoon: Kansainvälinen myynti ja vuorovaikutus – mihin ollaan menossa?

• Webinaari
  • Talous ja yhteiskunta
Tapahtumapäivämäärä:
Aika:
Tapahtumapaikka:
Verkossa
Lisää kalenteriin:

Tutkittua tietoa ja tuoreita ajatuksia kansainvälisestä myynnistä ja vuorovaikutuksesta tarjoilevat toimitusjohtaja Topi Paananen Peikko Groupilta, kansainvälisen myynnin apulaisprofessori Saara Julkunen Itä-Suomen yliopistosta, sekä LUT-kauppakorkeakoulun myynnin ja asiakaskohtaamisten apulaisprofessori Jonna Koponen.

Tilaisuuteen ei tarvitse ilmoittautua etukäteen ja se on avoin kaikille kiinnostuneille. Tervetuloa!

Yleisön kysymykset poimitaan chat-keskustelusta. Liity tapahtumaan Zoomissa tästä.

9:00–9:05          Webinaarin avaus. Juontajana tuottaja Anne Heikkinen.

9:05–9:20          Topi Paananen, Peikko Group Oy
Miltä näyttää kansainvälisen myynnin tulevaisuus?

9:20–9:25          Yleisön kysymykset ja vastaukset

9:25–9:35          Saara Julkunen, kansainvälisen myynnin apulaisprofessori, laitosjohtaja, UEF Business School
Myynnin kansainvälistymisen polut

9:35–9:40          Yleisön kysymykset ja vastaukset

9:40–9:50          Jonna Koponen, myynnin ja asiakaskohtaamisten apulaisprofessori, LUT-kauppakorkeakoulu
Digitaalinen vuorovaikutus asiakassuhteissa

9:50–9:55          Yleisön kysymykset ja vastaukset

9:55–10:00        Tilaisuuden loppusanat. Juontaja Anne Heikkinen.

Puhujien esittelyt

Saara Julkunen työskentelee kansainvälisen myynnin apulaisprofessorina Itä-Suomen yliopistossa. Hän on kauppatieteiden laitoksen johtaja. Webinaarissa Saara puhuu myynnin kansainvälistymisen erilaisista poluista.

Jonna Koponen työskentelee myynnin ja asiakaskohtaamisten apulaisprofessorina LUT-kauppakorkeakoulussa. Webinaarissa Jonna puhuu digitaalisesta vuorovaikutuksesta yritysten välisissä asiakassuhteissa. Esitys pohjautuu tutkimukseen, jossa analysoitiin myyjien ja asiakkaiden välisiä online chat -keskusteluja kolmen vuoden aikana. Tutkimus on julkaistu arvostetussa European Journal of Marketing lehdessä.

Topi Paananen, KTM, toimitusjohtaja, Peikko Group Oy. Toisen polven perheyrittäjä. Aloitti Peikolla vuonna 2005 ja toiminut yrityksen toimitusjohtajana vuodesta 2010 alkaen. Ennen Peikkoa viiden vuoden jaksot maaliteollisuudessa (Akzo Nobel) ja telekommunikaatioalalla (Eimo, Foxconn). Tavoitteena muuttaa hidasliikkeistä rakennusalaa globaalisti uusilla Peikon ratkaisuilla, samalla moninkertaistaen Peikon liikevaihdon seuraavien vuosien aikana.

Mahdolliset tiedustelut voi osoittaa apulaisprofessori Jonna Koposelle, sähköposti jonna.koponen@lut.fi.