Pyöreitä tarroja lasiseinällä.

Tapahtumapaikka:
Verkossa
Lisää kalenteriin:

Tässä ajassa johtajilta ja esihenkilöiltä odotetaan paljon. On näytettävä esimerkkiä, synnytettävä psykologisen turvallisuuden ilmapiiriä, kannateltava työyhteisöä hankalina hetkinä, valmennettava ihmisiä tulokselliseen toimintaan ja pidettävä huolta työyhteisön hyvinvoinnista. Tämä on mahdoton tehtävä, ellei johtajan oma hyvinvointi ole kunnossa. Vuoden 2021 Minna Canth -foorumissa pureudumme siihen, miten johtaja voi edistää omaa hyvinvointiaan voidakseen sen kannattelemana pitää huolta myös työyhteisöstä. Luvassa on aiheen pohdintaa sekä tutkimuksen, kokemuksen että ratkaisujen näkökulmasta.

“Hyvinvointi ja sen tukeminen nousivat lähes yksimielisesti Minna Canth –foorumin suunnitteluryhmässä ensi kesän toteutuksen aiheeksi. Tuntuu, että ihmiset tarvitsevat nyt ratkaisumalleja sille, miten omaa ja toisten hyvinvointia voi lisätä. Näitä haluamme tarjota.” Soili Meklin.

Kahdeksas Minna Canth -foorumi järjestetään 18.6.2021 Kuopiossa. Vallitsevan koronatilanteen johdosta tapahtuma järjestetään hybriditapahtuman sijaan kokonaan verkkotapahtumana.

Tapahtuma on suunnattu erityisesti johtajille, esimiehille ja asiantuntijoille.

Esiintyjät

Pekka Pohjakallio, mentori, kehitysjohtaja Hintsa Performance
Johtajatkaan eivät ole yli-ihmisiä

Merja Karjalainen, työelämäkehittäjä, tietokirjailija, ent. Työ Terveys Turvallisuus -lehden päätoimittaja
Kun sisukaan ei riitä

Emilia Kujala, psykoterapeutti, kirjailija
Riitämmekö koskaan – itsellemme?

Suvi Kohisevankoski, business coach
Inhimillinen, merkityslähtöinen johtajuus

Arto O. Salonen, apulaisprofessori, Itä-Suomen yliopisto
Hymyilevä tulevaisuus – planetaarinen näkökulma

Lipun hinta on 219 euroa, sisältäen alv 24%. Liput ovat myynnissä 31.5. saakka.

Tapahtuman nettisivu ja ilmoittautuminen osoitteessa www.snellmanedu.fi/minnacanthfoorumi. Ilmoittautuminen 17.6. mennessä.

Minna Canth -foorumi kokoaa vuosittain eri alojen johtajia, esimiehiä ja asiantuntijoita verkostoitumaan, kuuntelemaan huippupuheenvuoroja ja nauttimaan monialaisesti taiteesta.

Tapahtuman tuottaa SnellmanEDU. Yhteistyössä Itä-Suomen yliopisto, Kuopion kaupunki, K-Market Neulamuikku ja Kalakukko, Kuopio Tanssii ja Soi, Paju Consulting, Pohjois-Savon liitto ja Savonia-ammattikorkeakoulu.