Pyöreitä tarroja lasiseinällä.

Mikä vaikuttaa työssä jaksamiseen ja jatkamiseen työuran lopussa?

• Webinaari
  • Terveys ja hyvinvointi
  • Talous ja yhteiskunta
Tapahtumapäivämäärä:
Aika:
Tapahtumapaikka:
Verkossa
Lisää kalenteriin:

Webinaarissa esitellään kunta-alan työntekijöiden työssä jatkamista, nukkumista ja palautumista käsittelevien tutkimusten tuloksia kahdesta Työsuojelurahaston rahoittamasta projektista: Parempaa unta – tutkimus työstä, kokonaiskuormituksesta, unesta ja palautumisesta ikääntyneillä työntekijöillä ja Pidempään töissä: tutkimus työuran pituudesta ja siihen yhteydessä olevista tekijöistä.

Webinaarissa esitettävät tulokset pohjautuvat Turun yliopiston Finnish Retirement and Aging (FIREA) -tutkimukseen, jossa on käytetty muun muassa uutta teknologiaa unen ja palautumisen mittaamiseen. Maksuton webinaari on suunnattu tutkijoille, työeläketoimijoille, työterveyden ammattilaisille ja muille aiheesta kiinnostuneille. Tule mukaan kuulolle ja keskustelemaan!

Ilmoittautumiset pyydetään viimeistään 7.12. Osallistumislinkki Zoomiin lähetetään sähköpostiisi.

OHJELMA (muutokset mahdollisia)

12:45            Etäyhteys avautuu, sisäänkirjautuminen