Markkinointi- ja myyntivalmennus sekä palvelumuotoilutyöpaja käsityöyrittäjille

Tervetuloa käsityöläisten myynnin ja markkinoinnin koulutuspäivään, joka järjestetään Joensuussa Langan virtaa -tapahtuman yhteydessä. Markkinointi- ja myyntivalmennuksen kouluttajana toimii myyntikuiskaaja Pasi Rautio, Oy TuloksenTuplausToimisto Ab ja palvelumuotoilun työpajaa ohjaa Sanna Soppela, Itä-Suomen yliopisto. Ohjelmassa lisäksi paneelikeskustelu käsityöyrittäjän menestykseen ja toiminnan kehittämiseen liittyvistä teemoista.
  • Jatkuva oppiminen
Tapahtumapäivämäärä:
Aika:
9:15–16:00
Lisää kalenteriin:

Ilman markkinointia ja mainontaa ei synny myyntiä. Ilman myyntiä ei ole yritystoimintaa. Miten rakentaa myyntikone, joka tekee puolestasi myyntiä verkossa 24/7/365. Miksi käsityöläisen pitää olla verkossa ja miten hinnoitella omat tuotteet ja palvelut oikealla tavalla. Mitkä ovat asiakkaan kolme päätöksen askelta, miten erilaiset ihmiset toimivat ja millaista myyjää tarvitaan 2021.

Miten myydä olematta tyrkky, miten kasvattaa myyntiä, miten nostaa keskiostosta ja miten lisämyyntiä tehdään. Miten myynti muuttuu, kun teemme sen etänä tai kasvokkain. Mitkä ovat onnistuneen myynnin avainasiat ja miten siitä myynnistä tehdään mukavaa.

Ymmärrätkö asiakkaidesi tarpeita? Palvelumuotoilutyöpajassa pääset hahmottelemaan, miten asiakasymmärryksen avulla parannetaan asiakkaidesi asiakaskokemusta. Konkreettisten työkalujen avulla pääset tarkastelemaan, mitä asiakkaasi todella haluavat ja mitä he arvostavat sekä opit tunnistamaan mahdollisia kipupisteitä, jotka vaikuttavat asiakaskokemukseen. Työpajassa rakennetaan oman yrityksesi palvelupolku, jonka kontaktipisteitä kehittämällä voit parantaa asiakkaittesi asiakaskokemusta.

Tilaisuuteen voit osallistua tulemalla paikan päälle Joensuuhun Taitokortteli, Koskikatu 1 tai osallistumalla etäyhteydellä (Zoom). Osallistumislinkki lähetetään ilmoittautuneille.

Tutustu päivän aikatauluun tarkemmin.

Ilmoittautuminen päättyy 25.10.2021.

Koulutuksen järjestävät Itä-Suomen yliopiston Northern Crafts ID -hanke sekä Karelia ammattikorkeakoulun Culture for All Axes -hanke yhteistyössä Taito Pohjois-Karjalan ry:n kanssa. Hankkeet kuuluvat Karelia CBC rajan ylittävän yhteistyön ohjelmaan. Ohjelmaa rahoittavat Euroopan unioni, Suomi ja Venäjä.