Väitöskirja.

Mediteknia, MD100, Kuopion kampus
Tilaisuutta voi seurata verkossa
Lisää kalenteriin:

MA Kathrin Beckin sosiaalityön alaan kuuluva väitöskirja School social work in the context of German and Finnish welfare regimes and child welfare systems tarkastetaan Itä-Suomen yliopiston yhteiskuntatieteiden ja kauppatieteiden tiedekunnassa.

Vastaväittäjänä toimii professori Merja Laitinen Lapin yliopistosta ja kustoksena professori Juha Hämäläinen Itä-Suomen yliopistosta. Väitöstilaisuus pidetään Kuopion kampuksen Mediteknia-rakennuksen MD100-salissa ja välitetään striiminä verkossa. Tilaisuuden kieli on englanti.

Väitöstiedote on julkaistu englanninkielisellä uef.fi-sivustolla: https://www.uef.fi/en/article/school-social-work-in-the-context-of-german-and-finnish-welfare-regimes-and-child-welfare-systems.