UEFin liput.

12:00–17:00
Tapahtumapaikka:
Medistudia MS300, Kuopion kampus
Tilaisuuteen voi osallistua myös verkossa. Tilaisuuden päätteeksi etänä seuraavien on mahdollista esittää kysymyksiä osoitteessa presemo.uef.fi/satuseppa
Lisää kalenteriin:

Lääketieteen lisensiaatti Satu Sepän väitöskirja Cardiometabolic risk factors in 12-year-old children: the role of insulin sensitivity, low-grade inflammation, birth weight and maternal pre-eclampsia (Kardiometaboliset riskitekijät 12-vuotiailla lapsilla: insuliiniherkkyyden, matala-asteisen tulehduksen, syntymäpainon ja äidin pre-eklampsian merkitys) tarkastetaan Itä-Suomen yliopiston terveystieteiden tiedekunnassa. Vastaväittäjänä toimii professori Harri Niinikoski Turun yliopistosta ja kustoksena emeritusprofessori Raimo Voutilainen Itä-Suomen yliopistosta.

Väitöstiedote on osoitteessa http://www.uef.fi/fi/vaitokset noin viikkoa ennen väitöstilaisuutta.