Kolme naista osallistumassa psykologian tohtoriopiskelijoiden seminaariin.

Kutsu esittäjäksi Itä-Suomen yliopiston psykologian oppiaineen työelämäpäivään

Työelämäpäivänä työnantajat pääsevät esittelemään oman organisaationsa työmahdollisuuksia psykologian opiskelijoille.
  • Yhteistyö
  • Työelämäyhteistyö
Tapahtumapäivämäärä:
Aika:
8:30–11:00
Tapahtumapaikka:
Joensuun kampus, Metria-rakennus
Yliopistokatu 7
Lisää kalenteriin:

Työelämäpäivä tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden sekä esitellä organisaation tarjoamia työtehtäviä ja urapolkuja että tutustua psykologian opiskelijoihin. Tarjolla on messupiste Metrian aulassa ja/tai voit halutessasi pitää luentosalissa lyhyen esityksen organisaatiosta, työtehtävistä ja urapoluista.

Messupisteet ovat avoinna koko tapahtuman ajan klo 8.30–11.00. Messupisteellä voit vapaasti jakaa kirjallisia esitteitä (myös julisteille ja roll upeille on tilaa) ja mikä tärkeintä, keskustella vapaamuotoisesti opiskelijoiden kanssa. Mikäli yrityksestänne ei pääse ketään edustamaan paikanpäälle, niin voimme laittaa esille esitteitä. Kirjalliset materiaalit tulee lähettää seuraavaan osoitteeseen siten, että ne ovat yliopistolla viimeistään viikon 44 aikana: Itä-Suomen yliopisto, Hanna Lahtinen, psykologian oppiaine, Natura, Yliopistokatu 7, 80100 Joensuu.

Luentosaliesityksen voi pitää paikan päällä tai etäyhteyden välityksellä. Esitysaika on 15 min ja sen jälkeen on 10 min aikaa kysymyksille ja keskustelulle. Luentosaliesityksissä tilaa on yhteensä 15 nopeimmalle ilmoittautuneelle.

Varaa yrityksellesi messupiste ja ilmoittaudu esittäjäksi!

Ilmoittautumiset pyydetään 24.10.2022 klo 16.00 mennessä.

Tervetuloa mukaan!

Lisätietoja antavat yliopistonlehtori Hanna Lahtinen, sekä yliopisto-opettaja Iija den Herder.