Yritysyhteistyo_aamukahvit

Korkeakouluyritysyhteistyön kaikille avoimet virtuaaliset aamukahvit

• Keskustelutilaisuus
Tapahtumapäivämäärä:
Aika:
8:30–10:00
Tapahtumapaikka:
verkossa
Lisää kalenteriin:

Tervetuloa kuulemaan ja keskustelemaan itäsuomalaisen korkeakouluyritysyhteistyön mahdollisuuksista!

Aamukahvit toteutetaan tällä kertaa vesiteemalla. Aamukahvien tarkoitus on tuoda yhteen ja luoda keskustelua opiskelijoiden, tutkijoiden, yritysten, yhteisöjen sekä ekosysteemien välillä.

Ohjelmassa:
•    UEF//Water: Vesialan tutkimusyhteistyötä kehittämässä, professori Jussi Kukkonen, Itä-Suomen yliopisto

•    Kuopio Water Cluster: Vesiosaamista yritysten tuotekehityksen tueksi, tutkimus- ja kehityspäällikkö Eero Antikainen, Savonia-amk

•    Kuopion Vesi Oy

•    Preventos Informatics Oy ja 3A Water Oy: Vedenpitävää kehitystä – Startupit esittäytyvät, toimitusjohtaja Teemu Räsänen ja toimitusjohtaja Tuomo Nissinen

•    Ramboll Finland Oy esittäytyy, projektipäällikkö Anna Sipilä

•    Kysymyksiä ja keskustelua

Tilaisuus on maksuton ja kaikille avoin. Ilmoittautumiset pyydetään 11.6. mennessä. Linkki osallistumiseen lähetetään ilmoittautuneille.

Lisätiedot:
Heli Laine
Yritysyhteistyökoordinaattori, Itä-Suomen yliopisto
p. +358 50 533 8891
heli.laine@uef.fi

Virtuaaliset aamukahvit järjestää Yritysyhteistyön kehittäminen kasvualoilla (YRIKE) -hanke, joka on UEFin, Savonian ja Karelian yhteishanke.