Mies suorittaa verkkokurssia tietokoneella

Tapahtumapaikka:
Webinaari
Lisää kalenteriin:

Itä-Suomen korkeakoulut reagoivat koronatilanteeseen mahdollistamalla uudenlaisia tapoja aloittaa korkeakouluopinnot. 14.5. järjestettävässä webinaarissa Itä-Suomen yliopisto, Karelia-AMK ja Savonia-AMK esittelevät koulutusavauksiaan.

Webinaarissa esitellään kattaus koulutustarjonnasta, jota on uudistettu koronan myötä. Opintotarjontaa on muun muassa lisätty ja muutettu osittain maksuttomaksi. Etäsuorittamisen mahdollisuuksia on aiempaa enemmän. Uudenlaisten opiskeluympäristöjen lisäksi myös opintojen sisältöjä on suunniteltu tavoittamaan suurempaa kohderyhmää. Koulutusta järjestetään esimerkiksi omien opiskeluvalmiuksien vahvistamiseen.

Webinaari järjestetään Zoomin kautta torstaina 14.5. klo 13-14. Tilaisuus on kaikille avoin.

Ohjelma​

13.00 Avauspuheenvuoro: ​dekaani Sari Rissanen, UEF​