stressi

Jatkuvan oppimisen opiskelijoita etsitään mukaan yhteiskehittämään Kamun sisältöä!

Kamu on koko ajan kehittyvä UEFin opiskelijoiden tietopankki, josta löydät kaikille opiskelijoille yhteiset ohjeet, palvelut ja tiedotteet. Nyt olisi kuitenkin aika kehittää Kamun sisältöä, ja siihen tarvitsemme juuri teitä!
  • Jatkuva oppiminen
  • Opiskelu
Tapahtumapäivämäärä:
Aika:
15:30–16:30
Lisää kalenteriin:

Osallistu etänä pidettävään Lightning Decision Jamiin, jossa ideoimme yhdessä, miten Kamun sisältöä voidaan kehittää vastaamaan paremmin myös jatkuvan oppimisen opiskelijoiden tarpeita. Lightning Decision Jam kestää tunnin ja se järjestetään Teamsilla keskiviikkona 24.2. klo 15.30–16.30.

Lightning Decision Jam on ideointimenetelmä, jota voi käyttää myös isojen ryhmien kanssa. Menetelmän avulla tuotetaan uusia ratkaisuideoita, jotka myös arvioidaan ja jalostetaan nopeasti käyttöönotettavaan muotoon. Täällä voi tutustua menetelmään vielä paremmin.

Terveisin UEFin Kamu-kehittäjät