Nainen pitelee UEF-mukia käsissään.

Hyvinvointi yhteiskunnassa -suuntautumisvaihtoehto tutuksi

• Yleisötapahtuma
  • Opiskelu
  • Terveys ja hyvinvointi
  • Koulutus ja oppimisympäristöt
Tapahtumapäivämäärä:
Aika:
Tapahtumapaikka:
Mediastudia, sali MS300 ja verkossa
Lisää kalenteriin:

Itä-Suomen yliopiston yhteiskuntatieteiden laitoksen Hyvinvointi yhteiskunnassa -suuntautumisvaihtoehto (Hyvis) syventyy kestävän hyvinvoinnin ja hyvän elämän mahdollisuuksiin yhä uudestaan kriisiytyvässä maailmassa.

Hyvis esittäytyy keskiviikkona 13.4. klo13–16 Kuopion kampuksen Mediastudia-salissa MS300 sekä zoomissa: https://uef.zoom.us/j/65744585753

Tilaisuudessa kuulet, mistä suuntautumisvaihtoehdossa on kyse. Tervetuloa!

OHJELMA

13.00 Iltapäivän avaus: Planetaarinen hyvinvointi ilmastonmuutoksen oloissa (Arto O. Salonen)

Näkökulmia hyvinvointiin – kurkistus opettajien asiantuntijuusalueisiin

•    Nappikauppaa vai voiko ihmissuhteilla olla jotain tekemistä kestävän hyvinvoinnin ja maapallon tulevaisuuden kannalta? (Anna-Maija Castrén)