Pyöreitä tarroja lasiseinällä.

Humanistinen tulevaisuus – Humanistit uudistuvassa työelämässä -hankkeen päätöstilaisuus

• Seminaari
  • Työelämäyhteistyö
Tapahtumapäivämäärä:
Aika:
Tapahtumapaikka:
Joensuun Tiedepuisto, Temple of Challenge sekä verkossa
Länsikatu 15
Lisää kalenteriin:

Miksi humanistit ovat yrityksille ja muille organisaatioille sijoitus tulevaisuuteen Itä-Suomessa? Millaista on nykypäivän työelämä? Entä mikä rooli humanisteilla on työelämän muuttuvissa viestintäympäristöissä?

Tervetuloa kuulemaan näistä aiheista ja visioimaan työelämän tulevaisuutta Itä-Suomen yliopiston Humanistit uudistuvassa työelämässä -hankkeen päätöstilaisuuteen. Tilaisuus järjestetään kello 12.30–16.00 Joensuun Tiedepuiston Temple of Challenge -salissa, rakennus 3A, 4. kerros. Kello 12.30–14.00 osioon voi osallistua myös Teamsin kautta.

Tilaisuuteen on vapaa pääsy.

Tilaisuus on suunnattu kaikille aiheesta kiinnostuneille, erityisesti pohjoiskarjalaisille yrityksille, organisaatioille työntekijöineen, työelämätoimijoille, Itä-Suomen yliopiston humanististen alojen opiskelijoille ja valmistuneille sekä henkilökunnalle.

Ilmoittauduthan 12.5.2022 klo 15 mennessä. Linkin etäosallistumiseen saat ilmoittautumisen yhteydessä.

Itä-Suomen yliopiston yhteyspäällikkö Anna Simolin juontaa tilaisuuden.

Ohjelma

12.35 Viestintätaitojen merkitys muuttuvassa työelämässä: Miia Savaspuro, työelämän muutoksen asiantuntija, valmentaja ja tietokirjailija kertoo nykypäivän työelämästä ja millaista viestintää muuttuvassa työelämässä tarvitaan.

13.20 Mitä virkaa humanistilla?: Yhteiskuntapolitiikan yliopistonlehtori Antero Puhakka kertoo työelämän muutoksista ja tulevaisuudennäkymistä tutkimukseen ja tilastoihin pohjaten.

13.40 HUMUS-hankkeen tulokset ja tulevaisuus: Hankkeen vastuullinen johtaja, professori Risto Turunen kertoo hankkeen saavutuksista ja miten työelämäyhteistyö jatkuu humanistisella osastolla.

14.00 Kahvitarjoilu

14.45 Palautepaneeli: Hankkeen kohderyhmien edustajat keskustelevat päivän teemoista, hankkeen toteutuksista ja arvioivat tulevaa.

Lue lisää ohjelmasta hankkeen sivuilta