Väitöskirja.

Tapahtumapaikka:
Kuopion kampuksella, Mediteknia, MD100 ja verkossa
Lisää kalenteriin:

FM Verneri Ruonalan sovelletun fysiikan alaan kuuluva väitöskirja Surface electromyography and kinematic measurements in Parkinson's disease: Analysis methods for differential diagnosis and quantification of treatment (Elektromyografia ja liikemittaukset Parkinsonin taudissa: Analyysimenetelmiä erotusdiagnostiikkaan ja hoidon arviointiin) tarkastetaan luonnontieteiden ja metsätieteiden tiedekunnassa, Kuopion kampuksella, Mediteknia, MD100, 8.4.2022 klo 12. Vastaväittäjänä toimii apulaisprofessori Harri Piitulainen, Jyväskylän yliopisto, ja kustoksena dosentti Saara Rissanen, Itä-Suomen yliopisto. Tilaisuuden kieli on suomi ja sitä voi seurata verkossa.

Väitösuutinen on osoitteessa http://www.uef.fi/fi/vaitokset noin viikkoa ennen väitöstilaisuutta.