UEF liput lipputangoissa

FM Elias Ylä-Herttualan väitöstilaisuus, biolääketieteellinen kuvantaminen - PERUTTU

• Väitös
Tapahtumapäivämäärä:
Aika:
Tapahtumapaikka:
Tietoteknia Auditorium
Lisää kalenteriin:

Filosofian maisteri Elias Ylä-Herttualan väitöskirja Characterizing myocardial infarction using novel magnetic resonance imaging tools – a comparison between a normal and an insufficient lymphatic circulation (Sydäninfarktin määrittäminen uusilla magneettikuvauksen menetelmillä normaalin ja puutteellisen lymfaattisen kierron vertaileminen sydänlihaksessa) tarkastetaan Itä-Suomen yliopiston terveystieteiden tiedekunnassa. Vastaväittäjänä toimii professori Gustav Strijkers Amsterdamin yliopistosta ja kustoksena dosentti Timo Liimatainen. Tilaisuus on englanninkielinen.

Mikäli väitöstilaisuus siirretään toteutettavaksi etäyhteydellä, linkki julkaistaan myöhemmin tässä ilmoituksessa.

Väitöstiedote on osoitteessa http://www.uef.fi/fi/vaitokset noin viikkoa ennen väitöstilaisuutta.