Yleiskuvaa toimistolta.

Tapahtumapaikka:
Aurora, AU202, Joensuun kampus
Lisää kalenteriin:

Kymmenen eri alojen ansioitunutta tutkijaa tarkastelee kymmenessä artikkelissa tieteen ja sivistyksen asemaa nykyisessä yliopistomaailmassa. Tutkijoiden keskeinen kysymys on, onko riippumattomasta yliopistosta tullut pääasiallisesti kaupallisia intressejä palveleva liiketaloudellinen laitos. Ja mitä päätäntävaltaa akateemisella yhteisöllä on siihen, mihin suuntaan yliopistot – tieteellinen tutkimus, opetus ja sivistys – ovat menossa?

Vanhempi yliopistonlehtori Arto Nevala, arto.nevala(at)uef.fi, puh. 050 309 7154

Professori Jukka Korpela, jukka.korpela(at)uef.fi, puh. 050 372 8665