Café Smartin grafiikka.

#etäsuomenyliopiston tiedekahvila: Livenä vai etänä – millaista uutta osaamista verkkovuorovaikutus vaatii?

• Yleisötapahtuma
Tapahtumapäivämäärä:
Aika:
Tapahtumapaikka:
Lisää kalenteriin:

#etäsuomenyliopiston Cafe Smart tiedekahvila tarjoilee: Livenä vai etänä – millaista uutta osaamista verkkovuorovaikutus vaatii?

Teknologiavälitteisestä vuorovaikutuksesta on tullut monelle meistä arkea, kun etätyön tekeminen on lisääntynyt räjähdysmäisesti koronakriisin aikana. Kuinka sujuvasti sukellamme sähköpostin, Skypen, Teamsin ja Zoomin kautta tapahtuvan vuorovaikutuksen aaltoihin? Entä millaista uutta osaamista verkkovuorovaikutus vaatii?

Myös oppiminen on jatkuvassa muutoksessa. Muuttuvat työelämän rakenteet ja osaamistarpeet vaativat osaamisen jatkuvaa päivittämistä – kuinka se tapahtuu ajasta ja paikasta riippumattomasti muun muassa verkkoluentojen, podcastien ja ajatuksia herättelevien oppimistehtävien kautta?

Tule kuulolle Itä-Suomen yliopiston virtuaalitiedekahvilaan.

Mukana keskustelussa ovat FT, yliopistonlehtori Jonna Koponen (Itä-Suomen yliopisto, kauppatieteiden laitos) sekä jatkuvan oppimisen suunnittelija Elsi Similä (Itä-Suomen yliopisto, Aducate).

Anne Heikkinen
UEF, viestintäpalvelut
anne.heikkinen@uef.fi
050 563 5798

Tiedekahvila toteutetaan Zoom-sovelluksella. Mukaan pääset klikkaamalla Zoom-linkkiä. Suosittelemme lataamaan maksuttoman Zoom-sovelluksen. Tapahtuman aikana voi esittää kysymyksen tai kommentin chatin kautta.