Väitöskirja.

Tapahtumapaikka:
Kuopion yliopistollinen sairaala, Auditorio 2, ja verkossa
Lisää kalenteriin:

DI Jusa Reijosen sovelletun fysiikan alaan kuuluva väitöskirja Computational methods for advancing clinical applications of transcranial magnetic stimulation (Laskennallisia menetelmiä transkraniaalisen magneettistimulaation kliinisten sovellusten edistämiseksi) tarkastetaan luonnontieteiden ja metsätieteiden tiedekunnassa, Kuopion yliopistollisessa sairaalassa, Auditorio 2, 1.4.2022 klo 12. Vastaväittäjänä toimii apulaisprofessori Aapo Nummenmaa, Harvard Medical School, Athinoula A. Martinos Center for Biomedical Imaging,  ja kustoksena professori Petro Julkunen, Itä-Suomen yliopisto. Tilaisuuden kieli on suomi ja sitä voi seurata verkossa.

Väitösuutinen on osoitteessa http://www.uef.fi/fi/vaitokset noin viikkoa ennen väitöstilaisuutta.