Piirrettyjä kahvikuppeja pöydällä

Café Smart -tiedekahvila: Varmuutta työelämän viestintä- ja vuorovaikutustaitoihin

• Yleisötapahtuma
  • Oppiva ihminen
Tapahtumapäivämäärä:
Aika:
Tapahtumapaikka:
Kuopion kampus, myös verkossa
Yliopistonranta 1 E
Lisää kalenteriin:

Itä-Suomen yliopiston Café Smart -tiedekahvilassa on aiheena viestintä- ja vuorovaikutustaidot työelämässä.

Mitä tällaisilla taidoilla tarkoitetaan, ja miten ne näkyvät työelämässä nyt ja tulevaisuudessa? Millaisissa vuorovaikutustilanteissa voi tulla epävarmuuksia, mistä se johtuu? Miten hyväksi viestijäksi voi oppia, ja miten esiintymisjännitys päihitetään?

Näitä teemoja on keskustelussa avaamassa puheviestinnän yliopisto-opettaja Sanna Niskanen Itä-Suomen yliopiston Kielikeskuksesta.

Tiedekahvila pidetään Kuopion kampuksella Snellmanian pääaulassa, josta lähetys striimataan Joensuun kampuksen Carelia-rakennuksen pääaulan näytölle.

Tilaisuutta voi seurata myös etäyhteydellä Vimeo-palvelussa osoitteessa vimeo.com/754645619.

Osallistu keskusteluun kommentoimalla ja esittämällä kysymyksiä osoitteessa presemo.uef.fi/tiedekahvila.

Snellmanialla yleisölle on kahvitarjoilu (rajallinen). Tervetuloa!

Lisätietoja antaa Anna Simolin, sähköposti anna.simolin@uef.fi.