Kuvassa naisen aurinkolaseista heijastuu yliopiston logo

Alumniwebinaari: Tiedosta kestävä tulevaisuus – Sinä osaamisen ytimessä

• Alumni
  • Webinaari
  • Yliopistoyhteisö
Tapahtumapäivämäärä:
Aika:
Tapahtumapaikka:
Verkossa
Lisää kalenteriin:

Tervetuloa Itä-Suomen yliopiston webinaariin alumneille ja henkilöstölle.

Alumniwebinaarin keskeisenä sisältönä on oma osaaminen ja onnistuminen. Kuulemme mm. kuinka voisimme oppia juhlistamaan onnistumisia, miten omaa ammattitaitoa voisi kehittää ja kuinka tuoda oma osaaminen esille. Webinaari on mainio paikka oppia verkostoitumisen voimasta ja tietenkin mainio mahdollisuus verkostoitua. Tervetuloa mukaan!

Iltapäivän ohjelma tähtää oman osaamisen tunnistamiseen ja kehittämiseen, positiivisuuteen ja verkoston voimaan.

Tutustu ohjelmaan ja varaa paikkasi tästä innostavasta iltapäivän webinaarista! Tapahtuma on maksuton. Linkki osallistumiseen lähetetään kaikille ilmoittautuneille sähköpostitse.

12.00 Alkusanat:  Jukka Mönkkönen, Itä-Suomen yliopiston rehtori

12.05–12.30 Urheilupsykologiasta oppia: Miten pärjään tiukassa paikassa, epäonnistumisen ja onnistumisen kohtaaminen sekä hyvän vireyden löytäminen, Aleksis Aronen, projektitutkija, Itä-Suomen yliopisto

12.30–12.55 Sijoita huomisen kestävään osaamiseen, Tero Karjalainen, Jatkuvan oppimisen keskuksen johtaja, Itä-Suomen yliopisto

Tauko