Kampuksen punatiiliä rakennuksia

Joensuun kampus, Agora-rakennus, sali AT100
Yliopistokatu 4
Lisää kalenteriin:

Itä-Suomen yliopiston Joensuun kampus avaa ovensa 35. Fonetiikan päivien osallistujille 25.–26.8.2022. Konferenssin teemana on Puhetta kaikille.

Fonetiikan päivät (Foneetika päevad) on vuosittainen konferenssi, jossa käsitellään monenlaisia fonetiikkaan liittyviä teemoja, kuten esimerkiksi puhutun kielen ja äänen tutkimusta, logopediaa ja puheteknologiaa. Tällä Suomessa ja Virossa järjestetyllä konferenssilla on usein ollut osallistujia myös muualta Euroopasta.

Tänä vuonna tieteellisessä ohjelmassa on esityksiä ja postereita sekä tekninen workshop. Paikalle odotetaan paitsi aiheen tutkijoita, opettajia ja opiskelijoita, myös asiantuntijoita esimerkiksi kliinisen ja forensisen kielitieteen aloilta sekä teknologian yrityksistä. Työkielet ovat suomi ja englanti.

Abstrakteja voi lähettää ajalla 1.5.–31.5. Abstrakti saa olla enintään 1 sivun mittainen (sisältää lähteet) ja se lähetetään sähköpostitse osoitteeseen uef-fp2022@groups.uef.fi.

Hyväksymysilmoitukset lähetetään 07.06.2022

Mahdolliset kysymykset voi lähettää sähköpostilla osoitteeseen uef-fp2022@groups.uef.fi.

Konferenssin osallistumismaksu: 50 euroa, opiskelijat 35 euroa.
Osallistumismaksu sisältää osallistumisen sekä ohjelmaan merkityt lounas- ja kahvitarjoilut molempina päivinä.
Illallisen osallistumismaksu: 50 euroa.

Ilmoittautuminen on avoinna 7.6.–21.6.

Lisätietoa verkko-osoitteessa uef.fi/fonetiikanpaivat2022/. Alustava ohjelma julkaistaan kesäkuun alussa.

Tiedustelut sähköpostilla osoitteeseen uef-fp2022@groups.uef.fi.