Ympäristöpolitiikan erikoisteemat: Kiertotalous.nyt, lv 2023-2024

Hinta:
45 € (alv 0%)
Jatkuva oppiminen verkkosivut

Opintojakson tarkoituksena on syventää opiskelijoiden ympäristöpolitiikan alan tietämystä.

Opintojakson suoritettuaan opiskelija:

• on perehtynyt ympäristöpolitiikan alan erikoisteemoihin
  • on syventänyt osaamista tietystä ympäristöpolitiikan teemasta

Kohderyhmä: Oppiaineesta ja kiertotaloudesta kiinnostuneet, ympäristöpolitiikan aineopintoja suorittavat. Kurssille voivat osallistua kaikki opiskelijat alasta riippumatta, kurssi ei vaadi aikaisempaa taustaa yhteiskuntatieteellisistä opinnoista.

Suoritustavat: Opintojakso suoritetaan opiskelemalla ensin Climate University-verkoston Kiertotalous.nyt -verkkokurssi Digicampuksessa ja kirjoittamalla verkkokurssin jälkeen oppimista reflektoiva noin kahden sivun "Mitä opin kiertotaloudesta?" -essee.

Opettaja: Jukka Sihvonen

Opintojakso on opiskeltavissa itsenäisesti 14.9.2023 - 15.5.2024 välisenä aikana. Voit palauttaa todistuksen suoritetusta verkkokurssista ja esseen milloin vain, mutta opettaja arvioi palautettuja suorituksia kahdesti lukuvuoden aikana: syyslukukaudella palautetut työt arvioidaan 15.12.2023 jälkeen ja kevätlukukaudella 15.5.2024 jälkeen. Palauta siis työsi näihin päivämääriin mennessä.

Yksittäisen opintojakson hinta on 15 € / opintopiste. Hinnat ovat voimassa lukuvuoden 2023-2024.

Tutustu avoimen yliopisto-opetuksen opintomaksuihin sekä maksu- ja perumisehtoihin: Opinto-oikeus ja maksuehdot. Opiskeluoikeusaika määräytyy opetussuunnitelman mukaisesti kattaen opetuksen ja tentit.

Kirjallisuuden hankinta/lainauskulut eivät sisälly opintomaksuun. ​

Jos työnantaja maksaa opintomaksun, ota yhteyttä koulutussihteeriin; katso yhteystiedot alla.

Kellonajasta riippumaton
Suomi
Englanti

Ilmoittautumisohje

I Ilmoittautumaan pääset oheisesta painikkeesta. Siirryt ilmoittautumispalveluun, jossa opintojakso on valmiiksi valittuna. Voit halutessasi lisätä opintokoriin myös muita opintojaksoja, ennen kuin jatkat ilmoittautumaan.

II Siirry tunnistautumaan Suomi.fi-palveluun, täydennä omat tietosi ilmoittautumislomakkeelle, vahvista ilmoittautuminen ja maksa opinnot

Huom! Ilmoittautuminen on sitova. Tutustu avoimen yliopisto-opetuksen hinnastoon sekä maksu- ja perumisehtoihin

III Ilmoittautumisesi käsittelyaika on pääasiallisesti 2-5 arkipäivää, maksimissaan 10 arkipäivää. Käsittelyajan jälkeen saat järjestelmän lähettämän viestin, joka sisältää linkin opintojen aloitusohjeisiin. Tutustu ohjeisiin huolellisesti.

Jos sinulla ei ole aiempaa UEF-tunnusta, saat lisäksi yliopiston käyttäjähallinnasta UEF-tunnuksen aktivointiohjeet. Tunnuksesi saa käyttöoikeudet opiskeluoikeuden alkaessa.

Mikäli et saa viestejä, tarkista sähköpostisi roskapostikansio ja tarvittaessa ota yhteyttä avoimeen yliopistoon.

Jos työnantaja maksaa opintomaksun, ota yhteyttä koulutussihteeriin; katso yhteystiedot alla.

Ilmoittautuminen alkaa:
2023-08-08 09:00