ICT

Ennakoi. Syvennä. Täydennä.

Yliopistotutkinto työvoimakoulutuksena: Keskeytynyt ICT-alan korkeakoulututkinto valmiiksi

Oletko työnhakija, jolla on kesken jääneet ICT-alan korkeakouluopinnot? Nyt sinulla on mahdollisuus suorittaa Itä-Suomen yliopistossa loppuun keskeytyneet ICT-alan opinnot ja täydentää osaamistasi esimerkiksi tekoälyn, datatieteen tai koneoppimisen aloilla.
smart for good
  • Kasvatus ja opetusala
Päivämäärä:
1.1.2022 - 1.6.2024
Laajuus:
Kampus tai kaupunki:
Kuopio, Joensuu
Kategoria:
Opetus, kasvatus ja psykologia, Teknologia ja digitalisaatio
Toteutusmuoto:
Monimuoto
Hinta:
Jatkuva oppiminen verkkosivut

Opiskelu suunnitellaan aiempien opintojen ja työkokemuksen pohjalta. Opinnot ovat kokopäiväisiä ja päätoimista opiskelua ja vaativat itsenäistä työotetta. Opiskelijat integroidaan tutkinto-opiskeluryhmiin ja opinnot toteutuvat hopsin mukaisesti päivä- ja monimuotoryhmissä, harjoitteluna työpaikoilla, itsenäisenä ja verkko-opintoina sekä henkilökohtaisena ja ryhmäohjauksena. Lähiopetus on Itä-Suomen yliopiston Joensuun tai Kuopion kampuksella. Koulutuksesta vastaa tietojenkäsittelytieteen laitos.

Opiskelijoille laadittavasta henkilökohtaisesta opiskelusuunnitelmasta (hops) ilmenee suoritettavat opinnot, toteutustavat, paikka ja aikataulut. Koulutuksessa suoritetaan tutkinnosta puuttuvat opetussuunnitelman mukaiset opinnot. Mikäli hakijalla ei ole aikaisemmissa opinnoissa kielilain mukaisia korkeakoulututkinnolta vaadittuja (asetus 1129/2014 § 7) ruotsin ja englannin kielen opintoja, ne suoritetaan opinnoissa. Opintojen kesto on enintään kaksi vuotta. Opinnot integroidaan yliopiston tutkinto-opetukseen. Niihin sisältyy myös opiskelun tuki ja ohjaus.

Koulutuksen tavoitteena on luonnontieteen kandidaatin tutkinto (tietojenkäsittelytiede) tai filosofian maisterin tutkinto (tietojenkäsittelytiede) ja työllistyminen koulutusta vastaaviin tehtäviin.

Kohderyhmänä ovat TE-toimiston ja työllisyyden kuntakokeilun asiakkaat, jotka ovat kiinnostuneet suorittamaan loppuun aiemmin keskeytyneet opinnot kandidaatin tai maisterin tutkintoon. Koulutukseen voidaan valita henkilöitä, joilta puuttuu enintään 120 op opintoja. Opintojen tulee olla keskeytyneet vähintään vuosi sitten.

Maksuton työvoimakoulutus.

Hakija täyttää myös TE-palveluiden ilmoittautumislinkin.
Haussa oleva työvoimakoulutus - Haku hakutekijöillä (te-palvelut.fi)