Työelämäohjaus 2, käytäntöön soveltaminen, kevät 2024, verkko-opinnot

Hinta:
30 € (alv 0%)
Jatkuva oppiminen verkkosivut

Työpajassa opiskelija analysoi ohjaustarpeita ja työelämäohjauksen mahdollisuuksia muuttuvassa työelämässä. Opiskelija perehtyy organisaatioissa tapahtuvien erilaisten ohjaustilanteiden vuorovaikutukseen. Hän saa kokemuksia ohjausvuorovaikutuksesta ja ohjaustyön käytännön haasteista. Opiskelija saa välineitä oman ohjausosaamisensa tunnistamiseen ja kehittämiseen.

Suoritustapa: Verkkotyöpaja (6 t) sekä ennakko- ja jälkitehtävät yksilötehtävinä ja ryhmäkeskusteluina verkossa. Huom. opiskelijakiintiö 12 opiskelijaa ja edeltävät opinnot sekä erillinen ilmoittautuminen/haku

Ilmoittautuminen: Ilmoittautuminen alkaa 2.1.2024.

Ajankohta: Opintojakso toteutetaan 1.2.-7.4.2024. Opintojaksolle otetaan max. 12 opiskelijaa. OPINTOJAKSO EI TOTEUDU KEVÄÄLLÄ 2024

Verkkotyöpajat:

ke 14.2.2024 klo 16.30-19.15

ke 13.3.2024 klo 16.30-19.15

Oppimateriaali: Moodlessa ilmoitettu materiaali

Opettaja: PsT Merja Koivuluhta

Arviointi: Opintojakso arvioidaan asteikolla hyväksytty/hylätty.

Edeltävät opinnot: Työelämäohjaus 1 (3 op) tai aikaisemmin työ- ja organisaatiopsykologian ainopintoihin kuulunut Ohjaus työtoimijuuden edistäjänä, kirjallisuus (2 op) tulee olla suoritettuna. Edeltävät opinnot tarkistetaan ilmoittautumisen yhteydessä.

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa jäsentää ohjaustarpeita muuttuvassa työelämässä ja työorganisaatioissa, hahmottaa ohjauksellisen vuorovaikutuksen tilanteita ja elementtejä työorganisaatioissa, tunnistaa omaa ohjausosaamistaan ja sen kehittämistarpeita sekä osaa soveltaa ohjauksellisia työtapoja omassa työssään.

Opinnot soveltuvat kaikille alasta kiinnostuneille ja muiden opintojen tueksi.

Yksittäisen opintojakson hinta on 15€ / opintopiste. Hinnat ovat voimassa lukuvuoden 2023-2024.

Tutustu avoimen yliopisto-opetuksen opintomaksuihin sekä maksu- ja perumisehtoihin: Opinto-oikeus ja maksuehdot. Opintojaksokohtainen opiskeluoikeus on voimassa opintojakson toteutuksen ajan.

Kirjallisuuden hankinta/lainauskulut eivät sisälly opintomaksuun.

Jos työnantaja maksaa opintomaksun, ota yhteyttä koulutussihteeriin; katso yhteystiedot alta.

Iltaopetus
Suomi

Ei sähköistä ilmoittautumista

Erillinen ilmoittautuminen/haku. Ks. opetuksen kuvaus.