Työ ja työturvallisuus, syksy 2023

Kampus tai kaupunki:
Kuopio
Kategoria:
Sosiaali- ja terveysala, Johtaminen ja henkilöstön kehittäminen
Toteutusmuoto:
Verkko-opetus, Itsenäinen opiskelu
Hinta:
45 € (alv 0%)
Jatkuva oppiminen verkkosivut

Opetus- ja suoritustavat: Verkkokurssi, joka suoritetaan perehtymällä itsenäisesti lähdemateriaaliin, tekemällä oppimistehtäviä ja lopputentti. Oppimateriaali ilmoitetaan eLearn Moodlessa

Opintojakso on suoritettavissa ajalla 23.10.2023-12.1.2024. Ilmoittautuminen 1.8.2023-16.10.2023.

Sisältö: Työelämän työturvallisuuteen liittyvä lainsäädäntö, sekä työnantajan ja työsuojeluorganisaation rooli työhön liittyvän kuormituksen arvioinnissa ja työturvallisuusyhteistyössä.

Tavoitteet: Opintojakson suoritettuaan opiskelija ymmärtää työturvallisuusyhteistyön periaatteita ja osapuolia, tunnistaa työturvallisuusriskejä ja niiden hallinnan keinoja sekä ymmärtää työturvallisuuden merkityksen osana työn tuottavuutta.

Ilmoittaudu yksittäisille opintojaksoille.  Yksittäisen opintojaksojen hinta on 15€ / opintopiste. Hinnat ovat voimassa lukuvuoden 2023-2024.

Tutustu avoimen yliopisto-opetuksen opintomaksuihin sekä maksu- ja perumisehtoihin: Opinto-oikeus ja maksuehdot.

Jos työnantaja maksaa opintomaksun, ota yhteyttä; katso yhteystiedot alla.

Kellonajasta riippumaton

Opintojakso on suoritettavissa ajalla 23.10.2023-12.1.2024.

Ilmoittautuminen 1.8.2023-16.10.2023.

Suomi

Ilmoittaudu

I Ilmoittautumaan pääset "Ilmoittaudu koulutukseen"-linkistä. Siirryt ilmoittautumispalveluun, jossa opintojakso on valmiiksi valittuna. Voit halutessasi lisätä ostoskoriin myös muita opintojaksoja, ennen kuin jatkat ilmoittautumaan.

II Maksa opinnot. Saat sähköpostiisi maksulinkin. Maksamalla vahvistat ilmoittautumisen. Maksulinkki on aktiivinen 24 tuntia. Maksun jälkeen saat kaksi erillistä vahvistusviestiä, yksi ilmoittautumispalvelusta ja toinen Paytrail-palvelusta.

III Ohjeet opintojen aloittamiseen tulevat sähköpostiisi seitsemän päivän kuluessa ilmoittautumisesta. Tutustu ohjeisiin huolellisesti.

Jos sinulla ei ole aiempaa UEF-tunnusta, saat lisäksi yliopiston käyttäjähallinnasta UEF-tunnuksen aktivointiohjeet. Tunnuksesi saa käyttöoikeudet opiskeluoikeuden alkaessa.

Mikäli et saa maksulinkkiä tai muita viestejä, tarkista sähköpostisi roskapostikansio.

Ilmoittautuminen alkaa:
2023-08-01 09:00