Reaalianalyysi a (Kuopio), lv. 2023-2024

Hinta:
75 € (alv 0%)
Jatkuva oppiminen verkkosivut

Reaaliluvut, reaalilukujonot, sarjat, reaalifunktion raja-arvo.

Kurssin jälkeen opiskelija ymmärtää reaalianalyysin keskeiset käsitteet ja osaa käyttää keskeisiä matemaattisia todistustekniikoita. Lisäksi opiskelija osaa todistaa reaalilukuja, reaalilukujonoja, sarjoja ja reaalifunktion raja-arvoja koskevia väitteitä.

Suoritustavat: Lähiopetus. Aktiivinen osallistuminen laskuharjoituksiin ja loppukuulustelu.

Toteutustavat: Luentoja 42 h, laskuharjoituksia 14 h, itsenäistä opiskelua 82 h.

Oppimateriaali: Luentomateriaali ja oheismateriaalina esim. Myrberg, L., Differentiaali- ja integraalilaskenta korkeakouluja varten, osa 1.

Opintojakso toteutetaan 8.1.-12.4.2024. Opintojakson tarkemmat tiedot ja aikataulut löytyvät Pepin opinto-oppaasta.

Avoimen yliopiston opiskelijat suorittavat opintoja tutkinto-opiskelijoiden aikataulujen ja suoritustapojen mukaisesti.

Luonnontieteistä, matematiikasta sivuaineena ja alan opetustehtävistä kiinnostuneet sekä ammatillista osaamistaan kehittävät.

Yksittäisen opintojakson hinta on 15€ / opintopiste. Hinnat ovat voimassa lukuvuoden 2023-2024.

Tutustu avoimen yliopisto-opetuksen opintomaksuihin sekä maksu- ja perumisehtoihin: Opinto-oikeus ja maksuehdot. Opiskeluoikeusaika määräytyy opetussuunnitelman mukaisesti kattaen opetuksen ja tentit.

Kirjallisuuden hankinta/lainauskulut eivät sisälly opintomaksuun. ​
Jos työnantaja maksaa opintomaksun, ota yhteyttä koulutussihteeriin; katso yhteystiedot alla.

Päiväopetus
Suomi