pakoteekki

Pakoteekki – vahvista yhteisöllisyyttä ja ongelmanratkaisua mukavasti pelaamisen keinoin!

On ukkosmyrsky, apteekista katkeaa sähköt, eikä reseptintoimitusohjelma toimi. Hämyiseen apteekkiin saapuu asiakas erilaisten vaivojen ja selvitettävien asioiden kanssa. Apteekin henkilökunnalla on poikkeuksellisen kiire ratkoa asiakkaan ongelmat, sillä tietokoneet ovat käynnissä varageneraattorin avulla vain tunnin ajan…

Pakoteekki on Itä-Suomen yliopiston proviisoriopiskelijoiden kanssa kehitetty pakohuonepeli, joka aiheuttaa huomaamatta oppimista. Tuo työyhteisösi tai kerätkää porukka kasaan ja tulkaa mukaan pelaamaan!
smart for good
  • Lääkeala
Laajuus:
Kampus tai kaupunki:
Kuopio
Kategoria:
Ravitsemus ja lääkeala
Toteutusmuoto:
Hinta:
372 € (alv 24%)
Jatkuva oppiminen verkkosivut

Yksi pelikerta kestää noin puolitoista tuntia, sisältäen alkuohjeistuksen, peliajan sekä loppupurun. Yhteen peliin voi osallistua 5 pelaajaa. Mikäli tulette isommalla porukalla, niin ei hätää! Suunnitellaan yhdessä muuta mukavaa aktiviteettia kylkeen!

• Yhdessä tekeminen ja yhteisöllisyys: Ryhmähengen vahvistaminen, porukassa jokainen jäsen on tärkeä!
  • Ongelman ratkaisu ja oivaltaminen: Miten se menikään? Tehtävät ovat sopivan tasoisia, varmasti porukassa löydätte oikeat ratkaisut! Farmasian yleistiedolla pärjää kyllä!
  • Onnistumisen tunne: Me selvisimme pois yhdessä, emmekä jääneet apteekkiin! Tästä vastaa koulutetut ohjaajamme, jotka tarvittaessa antavat pientä vinkkiä.

Farmasian kentällä työskentelevät, lääkeyritykset, apteekit ym.

Paikka: Itä-Suomen yliopisto, Medistudia, Opetusapteekki, Kuopion kampus

Aika: varattuna ajankohtana

Hinta: 372 € (sis alv. 24 %) /maks. 5 henkilön ryhmä.

Yli 15 henkilön ryhmät tilauskoulutuksena, jolloin toteutus suunnitellaan ja hinta sovitaan erikseen.

Ilmoittautuminen tulee perua viimeistään kaksi (2) vuorokautta ennen tapahtuman toteuttamisajankohtaa. Jos ilmoittautuminen perutaan myöhemmin, laskutetaan asiakkaalta 50 % tapahtuman hinnasta. Mikäli osallistumista ei ole peruttu ja/tai osallistuja ei saavu tapahtumaan, veloitetaan asiakkaalta tapahtuman hinta täysimääräisesti. Poikkeuksena ovat lääkärintodistuksella osoitetut sairastumiset.

Tapahtuma voidaan perua järjestäjän toimesta ilman, että siitä aiheutuu järjestäjälle maksuvelvoitetta.

Yliopisto vastaa tapahtuman toteuttamisesta sovitun aikataulun, sisällön, tapahtumaan liittyvien tilojen, verkko-oppimisympäristön ja koulutuksen laadun osalta. Tapahtumaan sovelletaan soveltuvien osin Itä-Suomen yliopiston opintojohtosäännön 33, 45 ja 47 §:ä. Tapahtumassa noudatetaan opetuksen eettisiä ohjeita: https://kamu.uef.fi/student-book/opetuksen-ja-opiskelun-eettiset-ohjeet/

Koulutuksen kieli on suomi.

Ilmoittautuneen asiakkaan tilalle voi samasta yrityksestä tai organisaatiosta osallistua toinen henkilö. Osallistumisen vaihtamisesta ei peritä erillistä korvausta. Vaihdoksesta tulee ilmoittaa etukäteen tai viimeistään tapahtuman alkaessa.