Laskentatoimi ja rahoitus, aineopinnot, lv 2023-2024, verkko-opinnot

Hinta:
450 € (alv 0%)
Jatkuva oppiminen verkkosivut

Laskentatoimi ja rahoitus ovat itsenäisiä tieteenaloja, joilla on kuitenkin paljon yhteistä. Laskentatoimi käyttää rahoituksen puolella kehitettyjä työkaluja ja toisaalta rahoituspäätökset sekä yrityksissä että markkinoilla tarvitsevat taustakseen laskentatoimen tuottamaa informaatiota. Laskentatoimen ja rahoituksen sivuainekokonaisuuden suoritettuasi hallitset perusteet molemmista osa-alueista ja tunnistat myös näitä yhdistäviä tekijöitä, kuten esimerkiksi investointilaskennan ja sen taustalla toimivat rahoitusteoriat sekä tilinpäätösinformaation merkityksen rahoitusmarkkinoilla.

Laskentatoimi ja rahoitus, aineopinnot 60 op
Laskentatoimen ja rahoituksen aineopintojen suorittaminen edellyttää Laskentatoimen perusopintojen suorittamista. Perus- ja aineopintojen vähimmäisyhteislaajuus on vähintään 60 op. Ennen 1.8.2022 aloittaneiden sivuaineopiskelijoiden kohdalla perusopinnoiksi hyväksytään myös Laskentatoimen ja rahoituksen perusopinnot.
5214212 Johdon laskentatoimen jatkokurssi 6 op
5214213 Kirjanpidon jatkokurssi 6 op
5214223 Tilintarkastus 1 6 op
5214314 Tilintarkastus 2 6 op
5214234 Data analytics for accounting and audit 6 op

Jokin muu laskentatoimen ja rahoituksen opintojakso esimerkiksi Sisäinen tarkastus ja sisäinen valvonta 6 op tai Kansainvälinen laskentatoimi 6 op

Ilmoittautuminen yksittäisille opintojaksoille.

Opinnot suoritetaan moodle-verkko-oppimisympäristössä itsenäisesti perehtymällä oppimateriaaliin (kirjallinen materiaali, joissakin opintojaksoissa luentotallenteet, harjoitustehtävät) ja palauttamalla oppimistehtäviä ja/tai tekemällä verkkotentti oppimisympäristössä. Katso tarkemmin opintojakson tiedoista.

Neuvomme ja opastamme sinua mielellämme jo opintojen suunnittelussa ja kaikissa opintojen vaiheissa. Voit olla yhteydessä sähköpostitse, puhelimitse tai voit varata keskusteluajan kalenterista Teams-etäohjaukseen.

Opintokokonaisuus sopii kaikille yritystaloudesta ja rahoitusmarkkinoista kiinnostuneille. Kokonaisuus antaa valmiuksia yritysjohdon käyttämien talouden työkalujen hallintaa samalla kun se kehittää ymmärrystä rahoituksen lainalaisuuksista ja niiden vaikutuksista sekä yritystasolla että rahoitusmarkkinoilla. Voit suorittaa myös pelkästään sinua kiinnostavia yksittäisiä opintojaksoja.

Tutustu avoimen yliopisto-opetuksen hinnastoon sekä maksu- ja perumisehtoihin.

Ilmoittautuminen yksittäisille opintojaksoille. Yksittäisen opintojaksojen hinta on 15 € /opintopiste. Hinnat ovat voimassa lukuvuoden 2023-2024.

Jos työnantaja maksaa opintomaksun, ota yhteyttä; katso yhteystiedot alla.

Kirjallisuuden hankinta-/lainauskulut eivät sisälly opintomaksuun.

Kellonajasta riippumaton

Opintojaksot ovat joustavasti tarjolla lukuvuoden aikana ja voit aloittaa opinnot itsellesi sopivana ajankohtana. Opintojaksossa on vaihtoehtoisia suoritusajankohtia, joista voit valita itsellesi sopivan ja suorittaa muutoin opintoja omassa aikataulussa itsenäisesti. Joisssakin opintojaksoissa toteutus on vain syys- tai kevätlukukaudella. Tarkasta yksittäisen opintojakson suoritusajankohdat ja ilmoittautumisaika opintojakson tiedoista. Opintojaksokohtainen opiskeluoikeus on voimassa enintään 31.7.2024 saakka.

Suomi

Ei sähköistä ilmoittautumista

Opintokokonaisuuteen ei voi ilmoittautua, vaan ilmoittautuminen tehdään opintojaksoittain 15 e/op.

Voit hakea opintojakson joko jatkuvan oppimisen koulutushausta tai opintopolusta (hae opintojakson nimellä).